Cum comand?

01

Cum plasezi o comandă?

Pentru orice achiziţie dorită se adaugă produsele pe rând în coş, se vizualizează coşul şi se trimite comanda când ai terminat de adaugat produse. În cadrul etapei de vizualizare coş se pot modfica cantităţile, 0 însemnând ştergere produs din coş. Ţi se vor cere când te-ai hotărât să închei sesiunea de cumpărături datele personale pe care vom face expedierea iar apoi modalitatea de plata. În cadrul câmpului "Observaţii" poţi trece orice alte detalii pe care le consideri importante.

Dacă nu funcţionează coşul de cumpărături sau pur şi simplu eşti un adept al romantismului ne poţi trimite un e-mail cu produsele dorite pe adresa contact@endea.ro. Te rugăm să verifici pe pagina fiecărui produs ca acesta să fie în stoc. Înainte de finalizarea şi transmiterea comenzii, nu uita să precizezi nume şi prenume, telefon de contact, adresa completă de livrare, modalitatea de plată (la livrare sau prin virament bancar) şi modalitatea de livrare (Poşta Română sau curier rapid). În mailul trimis te rugam să faci orice menţiuni suplimentare care crezi că ar putea fi importante. În cazul în care sunt probleme sau neclarităţi legate de comandă, te vom contacta telefonic sau prin e-mail.

Pentru situaţia în care produsul apare disponibil doar începând cu o anumită dată din viitorul apropiat ne poţi scrie la contact@endea.ro ce cantitate doreşti iar noi vom rezerva pentru tine cantitatea dorită. Dacă produsul apare indisponibil nu te descuraja. Ne poti scrie pe aceeaşi adresa iar noi vom avea grijă ca pe viitor acel produs să nu mai lipsească. Binenţeles, te vom anunţa prin e-mail imediat ce a reintrat în stoc.

Dacă doreşti mai multe informaţii ne poţi şi suna la 0747446656 (Răzvan - dep. vânzări) zilnic de luni până vineri între 9:00 şi 19:00. Avem rugămintea pe această cale să plasezi comenzile finale excusiv online (coş interactiv sau mail) pentru o mai mare acurateţe a servirii.

02

Cum se face plata?

A. Plata cash la livrare, prin ramburs

La preluarea coletului de la Cargus Curier sau Posta Română, se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere, suma fiind cea care iţi este confirmată prin email dupa efectuarea comenzii. Această modalitate de plată nu se poate folosi dacă doreşti livrarea unui cadou direct către o altă persoană, caz în care trebuie să foloseşti modalitatea de plată prin transfer bancar sau cu cardul, conform celor de mai jos.

B. Plata prin ordin de plata (virament bancar)

Este modalitatea cea mai bună de plată dacă doreşti să trimiţi un cadou cuiva. O recomandăm chiar dacă livrarea se face către tine. Plata prin virament bancar se poate face doar după confirmarea sumei de plată (care include şi taxele de transport), pe care o vei primi în email. Poţi face plata prin ordin de plat[ în contul de mai jos:

Firma: Biopăpădii SRL

IBAN: RO29OTPV221001248876RO01

Banca: OTP Bank

Odată primită dovada plăţii prin email la contact@endea.ro, îţi vom expedia coletul.

FOARTE IMPORTANT: Dacă selectezi plata în avans ai 3 zile lucratoare din momentul primirii mailului de confirmare pentru a efectua plata. În cazul în care din diverse motive termenul de plata nu îți ajunge, contactează-ne pe mail sau telefonic (0747446656) cu data exactă când poți efectua plata pentru a-ți acorda o prelungire și a nu anula comanda din sistem.

C. Plata online cu cardul (Credit Card sau Debit Card)

Cardurile acceptate sunt MasterCard, Maestro, Visa și Visa Electron. Plățile cu cardul se fac prin intermediul celor de la MobilPay în deplină siguranță.

După finalizarea comenzii vei fi redirecționat automat pe o pagină securizată. În momentul finalizării plății primești o notificare prin email. Lipsa acestei notificări înseamnă că tranzacția nu s-a finalizat cu succes. Tranzacția respectivă va apărea în extrasul dumneavoastră de cont cu numele de MobilpayEndea.

Plata se face direct pe platforma securizată a procesatorului de plăți, Endea.ro nesolicitând și neînregistrând nici un fel de date despre instrumentul de plată (cardul utilizat). Toate tranzacțiile de plată cu cardul au loc în mediul de tranzacționare 3D secure.

Mai multe detalii pe site-ul procesatorului de plăți: www.mobilpay.ro.



03

Livrarea coletului

Endea livrează din Oradea pe tot teritoriul Romaniei, cu Nemo Curier sau cu Poşta Romănă.

Pentru livrările în Timişoara (odată pe lună - te anunţăm când pe mail dacă optezi pentru primire newsletter) şi Oradea (saptămânal) transportul este GRATUIT indiferent de valoarea comenzii şi se face ecologic, pe bicicletă. Pentru comenzile în restul tării transportul este 5 lei dacă livrarea se face cu Poşta Română (plată în avans) indiferent de valoare comandă. Vezi toate detaliile ofertei aici.

A. Poşta Română - livrare în ţară.  Optiune recomandata pentru toate localităţile din ţară. Pentru livrarea cu Posta Romana, cu plata ramburs, tariful standard este de 15 lei (daca valoarea comenzii nu depăşeste 150 de lei). Vei primi un aviz că a sosit coletul la oficiul postal de care aparţine adresa de livrare introdusă şi vei plăti pachetul la ridicarea lui de la acest oficiu postal. Daca nu primeşti avizul în cutia poştală, îţi recomandăm să verifici la Oficiul Poştal de care aparţii primirea coletului în 3-4 zile lucrătoare de la momentul când ai primit emailul nostru de confirmare a livrării.

FOARTE IMPORTANT: Dacă adresa din cartea de identitate nu corespunde cu adresa unde doreşti livrarea, te rugăm să menţionezi la adresa de livrare POST RESTANT Oficiul Postal nr. ..., în funcţie de oficiul de unde doreşti să ridici pachetul. În acest caz, nu vei primi aviz postal, dar vei putea ridica pachetul în termen de 3-4 zile lucrătoare de la data comenzii.

B. Curier rapid - livrare în ţară cu Cargus Curier, în 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pe mail.

Tarife:

- gratuit, dacă valoarea comenzii depăşeşte 150 lei.

- 11 lei, indiferent de valoarea comenzii, daca plata se face în avans, prin depunere/transfer bancar (preţ valabil în reţeaua Nemo Curier - în alte localităţi, din afara reţelei se adaugă câte 1 leu pentru fiecare kilometru suplimentar)

- 15 lei, dacă plata se face ramburs şi valoarea comenzii nu depăşeşte 150 lei. (preţ valabil în reţeaua Cargus Curier - în alte localităţi, din afara reţelei se adaugă câte 1 leu pentru fiecare kilometru suplimentar).

Mai multe detalii pe www.urgentcargus.ro

IMPORTANT: din momentul în care am expediat coletul, pentru orele şi modul de livrare este raspunzătoare compania de curierat. Dacă ai anumite zile sau intervale orare preferate de livrare şi le treci în cadrul comenzii, noi le vom mentiona pe colet.